При розгляді процесу організації видавництва крім етапу формування макету та безпосереднього друку книги, потрібно звернути увагу на аспект реалізації твору.

Необхідно враховувати, що великі книжкові магазини замовляють на оптових базах книги відомих авторів, виходячи з їх популярності на ринку. Твір невідомого автора жоден з великих магазинів на реалізацію не прийме.

Для забезпечення можливості продажу твору, окрім певної рекламної кампанії, потрібна наявність угоди з мережею реалізації, повідомляе сайт http://osnovypublishing.com/

Багато видавництв Києва мають угоди з мережею роздрібних книжкових магазинів, які займаються реалізацією творів письменників — початківців. Завдяки такій можливості, надрукований твір потрапить у мережу реалізації, що дозволить автору отримати прибуток від реалізації своїх книг.     

Також досить важливим чинником, що впливатиме на реалізацію, є художнє оформлення твору. Слід зазначити, що абсолютна більшість покупців формують своє уявленні про зміст твору саме на підставі зовнішнього вигляду палітурки. Враховуючи даний факт, для підвищення ймовірності придбання книги покупцем необхідно забезпечити максимально якісне візуальне оформлення твору.